Przedstawione poniżej pakiety to oferta standardowa. Możliwe są indywidualne ustalenia z Państwa Firmą.
Wierzymy, że Państwa wsparcie finansowe stanowić będzie nie tylko istotny wkład w organizację Konferencji,
ale także będzie wkładem w rozwój chemii i dziedzin pokrewnych dla następnych pokoleń.
Program „Złoty Sponsor”
Promocja przed i po konferencji:
- oficjalny tytuł ZŁOTEGO SPONSORA konferencji wraz z prawem posługiwania się nim we własnych działaniach promocyjnych,
- umieszczenie logo Sponsora z podkreśleniem rodzaju sponsoringu we wszystkich materiałach promocyjnych i marketingowych konferencji w wersji papierowej (w tym zaproszenia do uczestnictwa w konferencji) wydawanych od momentu podpisania porozumienia w sprawie sponsoringu,
- umieszczenie logo Sponsora z podkreśleniem rodzaju sponsoringu i URL do strony WWW Sponsora we wszystkich materiałach promocyjnych i marketingowych konferencji zamieszczonych na stronie internetowej konferencji – od momentu podpisania porozumienia w sprawie sponsoringu,
- umieszczenie reklamy Sponsora (1 strona B5) w „Materiałach Konferencyjnych”.
Promocja podczas konferencji:
- możliwość prezentacji Firmy (5-10 minut podczas obrad plenarnych konferencji),
- odczytanie nazwy sponsora podczas uroczystego rozpoczęcia konferencji,
- umieszczenie logo Sponsora na tablicy z programem przed wejściem na sale konferencyjne,
- możliwość ustawienia informacji wizualnej typu „roll up” w budynkach obrad,
- umieszczenie plakatów/banerów reklamowych firmy w budynkach obrad,
- insert/umieszczenie materiałów promocyjnych Sponsora (foldery, materiały na CD/DVD) do pakietów konferencyjnych dla uczestników,
- wystawienie ulotek reklamowych firmy w budynkach obrad.
Udział w konferencji:
- bezpłatny udział w konferencji 3 pracowników firmy Sponsora (opłata rejestracyjna, catering)
Stoisko wystawowe:
- bezpośrednia promocja produktów Firmy,
- standardowa powierzchnia wystawowa o powierzchni około 4 m2.
KWOTA: 3.500 zł netto
Program „Sponsor”
Promocja przed i po konferencji:
- oficjalny tytuł SPONSORA konferencji wraz z prawem posługiwania się nim we własnych działaniach promocyjnych,
- umieszczenie logo Sponsora z podkreśleniem rodzaju sponsoringu i URL do strony WWW Sponsora we wszystkich materiałach promocyjnych i marketingowych konferencji zamieszczonych na stronie internetowej Zjazdu – od momentu podpisania porozumienia w sprawie sponsoringu.
Promocja podczas konferencji:
- umieszczenie logo Sponsora na tablicy z programem przed wejściem na salę konferencyjną,
- insert materiałów promocyjnych Sponsora (foldery, materiały na CD/DVD) do pakietów konferencyjnych dla uczestników.
Udział w konferencji:
- bezpłatny udział w konferencji 2 pracowników Firmy Sponsora (opłata rejestracyjna, catering)
Stoisko wystawowe:
- bezpośrednia promocja produktów Firmy,
- standardowa powierzchnia wystawowa o powierzchni około 4 m2.
KWOTA: 2.500 zł netto
Informacje dotyczące poszczególnych pakietów sponsorskich można pobrać również tutaj.